11 Temmuz 2009 Cumartesi

Türkülerimiz - Türkülerimiz (2 CD) 2009 FuLL Album

Türkülerimiz - Türkülerimiz (2 CD) 2009 FuLL Album



Album Detaylı Bilgi:

Albumdekiler:

CD 1:
  1. Geçti Dost Kervanı / Gülay
  2. Bu Yıl Bu Dağların Karı Erimez / Yusuf Hayaloğlu
  3. Yürü Bre Hızır Paşa / Emre Saltık
  4. Dostum Dostum / Arzu
  5. Derdim Çoktur / Ali Ekber Çiçek
  6. Şu Yalan Dünyaya / Güler Duman
  7. Ne Fayda / Yusuf Hayaloğlu
  8. Ilgıt Ilgıt Esen / Kıvırcık Ali
  9. Ben Aliyim Ali Benim / Gülcihan Koç
  10. Sivas Ellerinde / Hüseyin Turan
CD 2:
  1. Kanlı Zalim / Oğuz Boran
  2. Hudey Hudey / Türkü
  3. Yola Boyun Veren Gelsin / Hakan Yeşilyurt
  4. Nasıl Yar Diyeyim / Yıldız Tilbe
  5. Dönen Dönsün Ben Dönmezem / Uğur KArataş
  6. Gafil Gezme Şaşkın / Grup Halimiz Ahvalimiz
  7. Geçti Dost Kervanı / Aynur Haşhaş
  8. Açılın Kapılar Şaha Gidelim / Oğuz Boran
  9. Çeke Çeke / Nazlı Öksüz
  10. Gurbet Elde Bir Hal Geldi Başıma / Mustafa Özarslan
  11. Bir Güzelin Aşığıyım Erenler / Belkis Akkale
BURDAN





CD 1

CD 2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder